Post by jomme on Jun 1, 2006 9:06:20 GMT -5
heb weer een lijstje van vorig jaar
[glow=red,2,300]Basketbal:[/glow]
Stellingen:
ivm: vrijkomen van speler die schermplaatst wanneer men geen man-man verdediging behoud
ivm: verschuiven in de richting van de bal bij zoneverdediging
ivm: de outletpas als belangrijk iets bij de opbouw van een nieuwe aanval
en dan: gaf hij opbouw op lesvoorbereiding van scherm op de man met bal
Ge moet dat zowat aanpassen:
daar kerdoelstellingen bij plaatsen
didactische werkvormen
+ opbouw verbeteren en eventueel leerinhoud aanvullen
daarna moet ge uw opbouw schetsen in het schema van een progressieve opbouw van de balsporten
[glow=red,2,300]Volleybal[/glow]
vroeg schema invullen van nul-spelvormen
Schetste een oefensituatie en jij moest dan zeggen tot welke spelvorm dit hoorde en uitleggen waarom
bv. 1C omdat men eerst een balbots heeft en....
Aantal vragen juist of fout ivm spelregels
ivm 4 soorten bestraffingen
nog drie balcontacten toegelaten na blok
opslag afblokken
aanval van achterspeler van achter de 3 meterlijn
Geeft tekening van scheidsrechterteken en gij moet zeggen voor wat dat staat
was : spelerswissel
rotatiefout of opstellingsfout
Schema invullen van spelgroep 2
dus dat overzicht + beetje uitleg in de juiste volgorde
2 A (naast elkaar, 1 balbots;..)
2 B naast elkaar zonder balbots
2 C achter elkaaar
[glow=red,2,300]Handbal[/glow]
Hoeveel punten kon je in de les scoren met kempadoelpunt
Stelling ivm wissel van keepers: indien fout, verbeteren
Geef 4 redenen waarom beach handbal geschikt is voor op school
dan gaf ze stuk lesvoorbereiding
ge moest hier en daar kerndoelstellingen aanpassen
dan opwarming aanpassen opdat ze meer handbalspecifiek zou zijn, 5verschillende aandachtspunten geven
dan zeggen of ge dat een spelgerichte opbouw vind of niet
en waarom wel of niet
past de leerinhoud van de kern bij het thema? wat zou een beter thema zijn
[glow=red,2,300]Basketbal:[/glow]
Stellingen:
ivm: vrijkomen van speler die schermplaatst wanneer men geen man-man verdediging behoud
ivm: verschuiven in de richting van de bal bij zoneverdediging
ivm: de outletpas als belangrijk iets bij de opbouw van een nieuwe aanval
en dan: gaf hij opbouw op lesvoorbereiding van scherm op de man met bal
Ge moet dat zowat aanpassen:
daar kerdoelstellingen bij plaatsen
didactische werkvormen
+ opbouw verbeteren en eventueel leerinhoud aanvullen
daarna moet ge uw opbouw schetsen in het schema van een progressieve opbouw van de balsporten
[glow=red,2,300]Volleybal[/glow]
vroeg schema invullen van nul-spelvormen
Schetste een oefensituatie en jij moest dan zeggen tot welke spelvorm dit hoorde en uitleggen waarom
bv. 1C omdat men eerst een balbots heeft en....
Aantal vragen juist of fout ivm spelregels
ivm 4 soorten bestraffingen
nog drie balcontacten toegelaten na blok
opslag afblokken
aanval van achterspeler van achter de 3 meterlijn
Geeft tekening van scheidsrechterteken en gij moet zeggen voor wat dat staat
was : spelerswissel
rotatiefout of opstellingsfout
Schema invullen van spelgroep 2
dus dat overzicht + beetje uitleg in de juiste volgorde
2 A (naast elkaar, 1 balbots;..)
2 B naast elkaar zonder balbots
2 C achter elkaaar
[glow=red,2,300]Handbal[/glow]
Hoeveel punten kon je in de les scoren met kempadoelpunt
Stelling ivm wissel van keepers: indien fout, verbeteren
Geef 4 redenen waarom beach handbal geschikt is voor op school
dan gaf ze stuk lesvoorbereiding
ge moest hier en daar kerndoelstellingen aanpassen
dan opwarming aanpassen opdat ze meer handbalspecifiek zou zijn, 5verschillende aandachtspunten geven
dan zeggen of ge dat een spelgerichte opbouw vind of niet
en waarom wel of niet
past de leerinhoud van de kern bij het thema? wat zou een beter thema zijn