lotje
New Member
|
Post by lotje on Jan 21, 2006 7:54:30 GMT -5
de vraagjes die ik me nog herinner van vorig jaar:
- de verschillende zones geven (gewichtscontrolezone, fitheidszone, extensieve duurtraining, intensieve duurtraining) en nog wa meer uitleg natuurlijk
- de opbouw van kogelstoten (kunde best uit de lessen halen)
- dan waren er nog een deel meerkeuzevraagjes, maar spijtig genoeg herinner ik mij die ni meer ...
Succes!
|
|
koene
New Member
|
Post by koene on Jan 23, 2006 10:17:42 GMT -5
Bij deze danken wij u en wensen u een gelukkige verjaardag toe ;D
|
|
|
Post by stakkie on Jan 16, 2007 9:12:52 GMT -5
verschillende trainingszones (gewichtszone, fitheidszone, aerobe zon en anaerobe zone) + hoe berekent ge u hartslag daarin
opbouw om hoogspringen aan te leren (zie les! staat ni deftig in cursus)
volgorde van een 4x100m kunnen geven met vbn da in de vraag staan
|
|
|
Post by marie craps on Jun 11, 2009 9:43:55 GMT -5
1) vierhoekestafette is geen goede oefening voor een uithoudingsles. Verander de spelregels opdat het toch zijn bijdrage levert bij uithouding.
2) opbouw hoogspringen (gestructureerd, geen volzinnen) + telkens klein beetje uitleg/aandachtspunten.
|
|
|
Post by Corine on Jun 9, 2010 3:13:00 GMT -5
1) Kwartetestafette is geen goede oefening voor een uithoudingsles. Verander de spelregels opdat het toch zijn bijdrage levert bij uithouding.
2) Geef de opbouw voor hoogspringen, zoals gezien in de les, voor een derde jaar secundair. Geef bij iedere fase/stap de accenten en aandachtspunten. Geen volzinnen, maar vormstructuur.
3) Je krijgt vier personen die je in de juiste opstellingen voor 4x100m moet plaatsen. bv. Carl = explosief en snel, maar heeft weinig sprintuithouding (zet je op starterspositie)
4) Een stelling over 't feit dat uw hoofd de sprong bij hoogspringen beïnvloedt. (JUIST)
|
|
|
Post by imotuguvjo on Jun 7, 2019 16:37:14 GMT -5
|
|
|
Post by imaqoxibac on Jun 7, 2019 18:43:16 GMT -5
|
|