chess
New Member
It ain't over untill the fat lady sings!!!
|
Post by chess on Jan 21, 2006 10:23:58 GMT -5
home video.... Zelf gemaakt!! mooi he ;D
|
|
|
Post by Annischkaaaa on Jan 22, 2006 12:41:56 GMT -5
Limburg boven? ANTWERPEN zulde bedoelen! Wij hebben de limburgers ook weer schonekes ingepakt bij de provinciezuip in de zak! Wazaaaaaaaaaaaaa yesyes!!!
|
|
|
Post by havanna on Jan 22, 2006 13:34:05 GMT -5
Naart schijnt 1. waren die limburgers anders wel helden, altijd per 3 pinten gaan bestellen 2. waren die limburgers maar met den helft van de antwerpenaren LIMBURG BOOOOOVEN (revanche 2de semester?? zal ook van de partij zijn )
|
|
|
Post by Annischkaaaa on Jan 22, 2006 14:11:35 GMT -5
1) Naartschijnt naartschijnt....naartschijnt telt nooit mee als ge der ni waart havannaaaa! 2) De limburgers hebben altijd zone grote mond en ze kunnen drinken gelijk kweet ni wa maar als ze onder druk moeten presteren dan ist al heel wa minder zenne! 3) De antwerpenaren zijn zeker in de minderheid in leuven (da ziede bij ons opt school ook) 4) Wij houden onze kots in! (t meerendeel van de limburgers ligt al te brokken om 11u s avonds op nieuwjaar) 5) Limburg heeft geen Natalia ;-)
|
|
chess
New Member
|
Post by chess on Jan 22, 2006 14:11:36 GMT -5
ok deal anishka, ik zal ook onze provincie komen vertegenwoordigen....
Dan zullen we nog wel eens zien!!!
|
|
chess
New Member
|
Post by chess on Jan 22, 2006 14:15:51 GMT -5
owkeej ja we hebben natalia nie, maar ehm....wel steve stunt, haha en ehm..... Ja naja, we hebben vast ook vanalles al weet ik nie goe wat op dees moment...
|
|
|
Post by havanna on Jan 22, 2006 14:23:02 GMT -5
en die antwerpenaren zijn toch oh zo bescheiden e... ik stel voor op skiverlof: provinciezuip laatste avond na de skiles goei idee? ik kijk er al naar uit (of om 't iets goeiekoper te houden kunnen we het ook natuurlijk na 't skien doen:))
|
|
chess
New Member
|
Post by chess on Jan 22, 2006 14:52:20 GMT -5
Ik ga al akkoord maar ik vrees wel dat de brabanders lichtelijk in de meerderheid gaan zijn denkt ge ook nie?
|
|
|
Post by Jokie Chocobokie on Jan 23, 2006 5:54:15 GMT -5
Ik zen ook van Antwerpen. Ge hebt mij nog ni veel gezien op feesjes ma als de moment daar is zoude wel ne keer ferm kunne verschieten !!! Limburgers hou jullie maar vast! : ;D
|
|
chess
New Member
|
Post by chess on Jan 23, 2006 9:19:27 GMT -5
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...
|
|
dloer
New Member
|
Post by dloer on Jan 23, 2006 10:46:52 GMT -5
nja, hierbij zal k als West-Vlaming maar niet te hoog van de toren blazen,... want k vrees da we nogal in de minderheid zijn... het potentieel dat daarentegen in die weinige West-Vlamingen zit is natuurlijk wel heel wat meer...!
|
|
koene
New Member
|
Post by koene on Jan 23, 2006 16:23:55 GMT -5
Ik zou er van verschieten als de Brabanders in de meerderheid zijn... Bij ons zijn er toch ni veel gelijk ik... Da zit daar vol van den Antwaarp en de Limburg in ons klaske !!! (en wat dan Brabander is, daar merkt ge {lees: hoort ge} het ni van...)
|
|
dloer
New Member
|
Post by dloer on Jan 24, 2006 9:36:40 GMT -5
leuke klas leve [glow=red,2,300]de A klas [/glow]zou k zo zeggen! ;D ;D ;D ;D
|
|
seppe
New Member
|
Post by seppe on Jan 24, 2006 11:12:26 GMT -5
Om maar effe in te pikken... Je weet toch dat je aan antwerpenaren heel veel geld kunnen maken hé ==> Je koop een Antwerpenaar voor wat hem waard is, ==> Daarna verkoop je hem voor wat em denkt dat hem waard is... WINST GEGARANDEERD!!!!!!!!!!!!!!!! By the way, Brabant: The heart of Belgium, en spreek me ni tegen of ga studeren in u eigen provincie!!!! Greetz Seppe
|
|
|
Post by wim on Jan 25, 2006 6:56:03 GMT -5
Kzal ekik drinke in naam van Brabant succes gegarandeerd en pas brokke na 11 uur en da zelfs op nen gewonen dag!!
|
|