|
Post by Annischkaaaa on Jan 22, 2006 12:32:12 GMT -5
Ik weet ni wie wanneer gedaan heeft maar ik zou zeggen: iedereen blijft vrijdag nog in leuven want dan zijn de laatste ook klaar! Misschien kunnen we een massale LO-party houden ergens op een toffe party (of voor de 'zakkers een gezellig zakske placeren ...) AMBIANCE REACTIES HIER!!!!
|
|
seppe
New Member
|
Post by seppe on Jan 22, 2006 12:38:53 GMT -5
WAZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... =) I'll be there Seppe
|
|
|
Post by wikkewikkewawa on Jan 23, 2006 5:16:43 GMT -5
Dus ik moet gewoonweg nog nen dag wachte vooraleer ik voluit mag gaan??? ga moeilijk worde kzal men best doen zakke doe ik liever ni da doe mij teveel aan mijn schoolresultaten denke greetz
|
|
chess
New Member
It ain't over untill the fat lady sings!!!
|
Post by chess on Jan 23, 2006 9:18:11 GMT -5
t is blijkbaar te doen in de albatros... Allen daarheen?
Love
|
|
|
Post by wim on Jan 25, 2006 6:53:49 GMT -5
Ik zou zeggen van YEZZZZ ;D
|
|
|
Post by Annischkaaaa on Jan 27, 2006 15:20:46 GMT -5
DONDERDAGAVOND iedereen in leuven zodat we deze keer wel is met zen allen weg kunnen gaan! Vrijdag ist rapport dus dan komt dan goe uit !!
|
|
|
Post by manuela on Jan 28, 2006 7:56:42 GMT -5
Hoihoi, idd 't is donderdag Dirty Teaching in den Albatros (van Didactica). mss kunnen we daar is gaan kijken en als het er te druk is (wat wel vaker voorkomt in daar) bouwen we zelf wel een feesje! Woensdag is het trouwens ook Schaatshappening in Haasrode, dus wie in Leuven zit en zin heeft... Geniet allemaal van het beetje rust na de 'schitterende' examens en veel plezier met observeren van de pubertjes volgende week! ;-) Dikke smakkerd, Manuela
|
|
|
Post by carvanti on Feb 1, 2006 8:06:50 GMT -5
Maakt niet uit wat.. waar.. Gewoon een feestje bouwen
|
|